BIP

e-Dziennik

Hymn szkolny


hymn szkoły - podkład muzyczny

hymn szkoły - wersja z wokalem

Tu, gdzie płynie rzeka Warta
Jest miasteczko ukochane.
W nim ma szkoła sercu bliska,
Ja jej wierny pozostanę.

Ref. Patronem naszym Stanisław Skarżyński
Chciałbym być wielkim, takim jak był On,
By sławić imię naszej, drogiej Szkoły,
By pamięć o Nim żywa była wciąż.

Tu koledzy, koleżanki,
Me przyjaźnie i rozterki.
Tu zdobywam wiedzę wszelką,
By wyruszyć w świat szeroki.

Ref. Patronem naszym Stanisław Skarżyński
Chciałbym być wielkim, takim jak był On,
By sławić imię naszej, drogiej Szkoły,
By pamięć o Nim żywa była wciąż.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu internetowego Szkoły Podstawowej w Warcie

Wstęp Deklaracji

Szkoła Podstawowa w Warcie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego  - sp-warta.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2010-08-30
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-30

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  1. zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości,
  2. część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego,
  3. niektóre filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  4. część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  5. na niektórych stronach brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
  6. na niektórych stronach elementy wejściowe nie posiadają określonego przeznaczenia,
  7. do zaznaczania niektórych treści użyto jedynie wyróżnienia kolorem,
  8. niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki,
  9. brak możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu,
  10. niektóre informacje przedstawiono jedynie w formie graficznej,
  11. niektóre elementy tekstowe przedstawiono w formie grafiki,
  12. na niektórych stronach brak możliwości zatrzymania lub ukrycia animowanych części interfejsu.

Wyłączenia:

  1. mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-30. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Hubert Kamola, tel. 438294125, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna budynku

Dostępność wejścia

Do budynku przy ul. Koźmińskiej prowadzą dwa główne wejścia znajdujące się od strony ul. Koźmińskiej i od strony boiska szkolnego. Wejścia są ogólnodostępne w godzinach pracy placówki. Wejście od strony boiska przystosowane jest do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. W szkole znajduje się również winda umożliwiająca dotarcie na I pietro budynku osobom niepełnosprawym poruszającym się na wózku inwalidzkim.

Do budynku przy ulicy Świętojańskiej prowadzą trzy główne wejścia znajdujące się od strony ul. Świętojańskiej, od strony boiska szkolnego oraz od ulicy Jagielońskiej. Wejścia są ogólnodostępne w godzinach pracy placówki. Brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak windy i brak możliwości dotarcia na I i II piętro budynku osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózku inwalidzkim.

Dostępność parkingu

Budynek przy ulicy Koźmińskiej posiada parking ogólnodostępny w odległości ok. 15 metrów od drzwi wejściowych do budynku. Na ul. Koźmińskiej nie znajduje się miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Budynek przy ulicy Świętojańskiej nie posiada parkingu.

Dostępność toalety

Przy budynku na ulicy Koźmińskiej toaleta dla interesantów znajduje się w budynku na parterze. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Pracownicy nie udzielają pomocy przy wejściu do budynku.

Przy budynku na ulicy Świętojańskiej toaleta dla interesantów znajduje się w budynku na parterze. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Pracownicy nie udzielają pomocy przy wejściu do budynku.

Pomoc w pokonaniu większych barier w danym budynku

W przypadku niemożności dotarcia interesanta do placówki istnieje możliwość wyjścia pracownika merytorycznego i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.

Obsługa osób słabosłyszących

Nie ma możliwości obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym.

Dla rodziców

Do pobrania deklaracja uczestnictwa ucznia w zajęciach opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy szkolnej Szkoły Podstawowej w Warcie przy ul. Świętojańskiej 5

DEKLARACJA - plik formatu MsWord

Logopeda

W naszej szkole odbywają się zajęcia logopedyczne, którymi objęci są uczniowie klas I - VIII. Zajęcia prowadzone są indywidualnie lub w grupach 3 - 4 osobowych. Odbywają się raz w tygodniu według ustalonego harmonogramu i trwają 45 minut.

Polecamy ciekawe artykuły logopedyczne:

Polecam Państwu ciekawe strony logopedyczne:

 

 

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Obowiązek informacyjny

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:

1)  administratorem danych dzieci, rodziców/opiekunów prawnych, pracowników placówki jest Szkoła Podstawowa z siedzibą: ul. Koźmińska 11, 98-290 Warta reprezentowana przez Dyrektora Huberta Kamolę;

2) inspektorem ochrony danych jest Pan  Wiktor Szymczak, z którym można skontaktować się tel. 438295877 lub przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3) celem przetwarzania danych jest tworzenie optymalnych warunków realizacji działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej; zapewnienie każdemu uczniowi warunków niezbędnych do jego rozwoju, podnoszenia jakości pracy placówki i jej rozwoju organizacyjnego.

4) podstawą prawną przetwarzania jest Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej ( z późn. zmianami), art. 6 ust. 1 lit. c) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)

5) podanie danych jest wymogiem ustawowym

6) odbiorcami danych są: upoważnieni pracownicy Szkoły Podstawowej, podmiot sprawujący profilaktyczną opiekę zdrowotną oraz instytucje upoważnione z mocy prawa,

7) dane będą  przechowywane przez okres edukacji/zatrudnienia w Szkole Podstawowej w Warcie oraz archiwizowane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt

8)  dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i nie będą profilowane w sposób zautomatyzowany

9) przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych, do ich sprostowania, do usunięcia, do ograniczenia lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;

10) może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych , jeśli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).